TOIMITUSEHDOT
Verkkokauppa
TaavaNainen (y-tunnus 1970745-2) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen (ja sopimuksesta ulkomaille). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Mikäli TaavaNainen.fi -sivuilla olevissa hinta- ym. tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, TaavaNainen ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Tilaaja päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj,
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimitustapa ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna postipaketteina, joista XXS-paketti tulee postilaatikkkon tai -luukkuun, isommat paketit noudetaan joko automaatilta tai postista.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 7 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Vaihto- ja palautusehdot
Kaikista palautuksista on AINA sovittava TaavaNaisen kanssa etukäteen sähköpostitse taavanainen at gmail .com
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tilauksesta tehtyjä tuotteita ei voi palauttaa.
Viallinen tuote ensisijaisesti vaihdetaan, ellei korvaavaa tuotetta ole saatavilla, sovitaan uuden tuotteen valmistuksesta erikseen.
Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ja palautuskuluista ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia ja pidättää oikeuden vähentää tilauksen arvosta palautumisesta aiheutuneet kulut täysimääräisenä ohjeiden vastaisesta palautuslähetyksestä. Noutamatta jättäminen ei ole palauttamista ja näin ollen noutamattomista lähetyksistä vähennetään kulut täysimääräisenä molempiin suuntiin.
Mikäli palautuksen jälkeen tilauksen arvo on alle 85 euroa, pidätämme palautussummasta postikuluja 5 euroa alkuperäisen lähetystavan mukaan, koska tällöin alkuperäinen tilaus ei enää täytä postikuluttomuuden 85 euron rajaehtoa!
Virhetilanteessa ota kuvat ja liitä ne viestiin mukaan, se helpottaa ja nopeuttaa asian käsittelyä.
Liitä sähköpostin mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi. Palautustapauksissa palautus tehdään käytetylle maksutavalle.
Palautusosoite:
TaavaNainen
Hakaniemen torikatu 1
00530 HELSINKI
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
—
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
TIETOSUOJAKÄYTÄNTÖ
Tietosuojaseloste 20.05.2018
Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot
TaavaNainen (y-tunnus: 1970745-2)
Hakaniemen torikatu 1
00530 HELSINKI
taavanainen@gmail.com
Mitä tietoja minusta kerätään?
Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Yritysasiakkaalta tallennetaan lisäksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.
Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö, maksutapa ja toimitustapa.
Mihin henkilötietoja käytetään?
Henkilötietoja käytetään:
- Asiakassuhteen hoitamiseen
- Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin
- Tilastollisiin tarkoituksiin
- Markkinointitarkoituksiin
Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.
Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.
Kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?
Säilytämme henkilötietojasi niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoitusten toteuttamiseksi.
Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.
Tietojen luovutus kolmansille osapuolille
Luovutamme henkilötietoja logistiikka ja maksupalvelu yhteistyökumppaneille, verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.
Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:
- Tarkistusoikeus
- Oikaisuoikeus
- Oikeus peruuttaa suostumus
- Poisto-oikeus